Social Icons

Friday 3 January 2014

Bermula Di Sini

Assalamualaikum, salam sejahtera.

Alhamdulillah..

Akhirnya, saya ada blog sendiri..! macam tak percaya ja..hehe..
Dah bertahun2 mengadap komputer, bertahun2 kenal internet..
Baru hari ni terbuka hati, dan berkesempatan untuk memulakan dairi maya ni..
Berkat Jumaat hari ni :)

In real life pun saya tak pernah tulis dairi...sebab tu rasa macam masalah besar bila nak start menulis..
Tapi takpe, sekurang2nya saya bermula di sini... lama2 pandai la kan.. :)

Berkongsi

Tujuan saya buat blog ni adalah sebagai medium untuk berkongsi apa sahaja berkaitan dengan diri saya, keluarga saya dan kehidupan saya dengan para pembaca sekalian, kerana saya percaya apa sahaja pengalaman hidup yang kita pernah lalui boleh menjadi pengajaran kepada orang lain supaya mereka boleh belajar daripada perkongsian tersebut.

Blog ni saya akan kongsi bersama isteri, seperti mana kami berkongsi perkara lain dalam kehidupan kami.

Setakat ini dulu untuk entry yang pertama.

Rasanya masih belum terlambat saya ucapkan Selamat Tahun Baru 2014. Semoga tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya.

Tahun Baru
Semangat Baru
Permulaan Baru...dan ianya Bermula Di Sini.



0 comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Copyright

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Blogroll

About

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my