Social Icons

Monday 3 March 2014

Perlu ke daftar Ahli Shaklee?

Assalamualaikum, salam sejahtera pembaca blog adishasha.com sekalian,

Entry kali ni, saya nak berkongsi skit info berkenaan Keahlian Shaklee ni, sebab ada juga yang bertanya, kalau nak beli suplemen atau produk Shaklee yang lain, wajib daftar ahli ke?

Sebenarnya, anda boleh jer beli dan guna barangan Shaklee tanpa perlu menjadi ahli Shaklee, tiada paksaan. Terserah anda :)

Tiada paksaan untuk Daftar Ahli

Namun begitu jika anda adalah pengguna tegar yang menggunakan produk Shaklee secara istiqamah (berterusan) disarankan daftar je ahli... sebab dari pembelian yang kerap itu sebenarnya..ada cash bonus yang bakal diperolehi, dan jika belian anda yang banyak setiap bulan dan layak dapat bonus...maka penjual Shaklee anda lah yang akan dapat cash bonus tersebut...rasa macam rugi pulak kan..? 


Sebenarnya, ramai yang berminat menjadi ahli setelah mereka menggunakan sendiri dan jatuh cinta dengan produk Shaklee. Ramai yang berkongsi mereka terpaksa menjadi ahli untuk mendapatkan ID supaya senang untuk membuat pesanan yang secara tak sengaja diterima dari saudara dan rakan terdekat.


Antara sebab kenapa ramai jadi Ahli


Ini semua berlaku apabila ada yang perasan dengan perubahan yang mereka alami setelah menggunakan suplemen Shaklee: terutamanya set kulit wajah, set bersalin, set menyusu dan sebagainya.

Berikut saya kongsikan;

BAGAIMANA MENJADI AHLI SHAKLEE?


Ada 2 pilihan untuk menjadi ahli:-

1) Yuran Pendaftaran hanya RM65 + RM10 Postage. Yuran ini adalah untuk menampung kos BUSINESS KIT yang mengandungi catalog, product guide dan business manual.

ATAU

2) Buat pembelian dalam 1 RESIT sebanyak 200 point UV (Unit Value), iaitu bersamaan dengan RM650 anda akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA (bernilai RM65) dan juga CASH BONUS (bernilai RM30+). Penjimatan hampir RM100.

Anda boleh hubungi saya untuk mendaftar, atau gunakan Shaklee ID 1089730 (Suhardi Jamailudin) sebagai SPONSOR.

Nak jadi ahli Shaklee adalah sangat mudah. 

Cuma daftar, gunakan produknya, kumpul points dan bila anda dapat certain points dalam sebulan, anda dapat CASH BONUS. Best kan. Makan sendiri je pun dah boleh dapat bonus. 

Jadi bonus tu dah boleh cover cost produk yang anda makan setiap hari. Kan dah jimat kat situ.


Anda dapat semuanya bila jadi Ahli


MAINTAIN POINT DAN KEAHLIAN

Just nak share, yuran keahlian yang anda bayar tu cuma SEKALI SEUMUR HIDUP. Tak payah renew every year. Boleh pakai seumur hidup.

Kalau anda cuma nak makan sendiri, tak payah maintain points bulanan atau minimum belian. 

Cuma gunakan produk, dan share dengan kawan-kawan dan saudara-mara je. Kalau mereka berminat, boleh beli dengan ID anda. Anda boleh beli pada harga yang murah. Iaitu 25% lebih murah daripada Retail Price.

Tapi kalau anda ingin mulakan business dan dapat CASH BONUS, barulah anda perlu mempunyai points tertentu setiap bulan.

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

1) Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli. (25% less than retail price)

2) Dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan 5%-21%. Makan sendiri pun boleh dapat bonus. 

3) BERPELUANG membuat biznes Shaklee, (online dah offline) dengan bantuan MENTOR.

4) ACCESS kepada SPECIAL SECRET GROUP untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk2 Shaklee.

5) Mereka yang register dengan saya, akan dimasukkan dalam sebuah group Shaklee di Facebook. Dalam group ini, anda akan didedahkan dengan rahsia rahsia bagaimana menjalankan business secara online. Di sini juga, anda akan membaca testimoni Rahsia Kejayaan ramai orang yang sudah berjaya dalam perniagaan online ini.

Di situ, anda boleh dapatkan bantuan khidmat nasihat. Apa yang perlu dilakukan untuk memulakan perniagaan online. Di situ juga, ada perkongsian kisah jatuh bangun orang lain dalam perniagaan online ini.

Jika hendak berjaya, kita mesti dikelilingi oleh mereka yang sudah berjaya. Dan bila anda berada dalam group itu, bermulalah hidup anda di sekelilingi oleh mereka yang telah pun berjaya.

Sebab itulah saya rasakan, senang buat business online ni. Dengan bantuan mentor yang dah expert dan lama dalam perniagaan ni.



Kelebihan jadi Ahli


Kelebihan Lain Menjadi Ahli Shaklee

1.Modal Kecil

Modal nak mulakan perniagaan Shaklee nie hanya RM75.00 sahaja. Lagi best untuk seumur hidup. Tak perlu 'renew' keahlian. Atau jika mahukan keahlian PERCUMA hanya beli barang RM650=200UV. Lagi best bila boleh dapat komisen pada bulan berikutnya. Silap-silap boleh makan 'vitamin' free setiap bulan.

2.Tak Perlu 'LOAN' Untuk Mulakan Perniaagaan

Shaklee memang MLM, tapi bukan MLM yang perlukan modal beribu untuk start berniaga. Tiada konsep head-hunting dalam Group Rahsia kami. Konsep yang kami guna 'siapa rajin, dialah yang berjaya'. Modal yang diperlukan hanya RM75. Dan selebihnya komitmen dan semangat kalian untuk berjaya. Jalan sudah diteroka oleh Master-Master yang dan berjaya. Hanya ikut langkah 1,2,3 pasti Jutawan dalam tangan.

3.Tak Payah Tayang atau Jual Muka

90% hasil jualan Group Rahsia kami adalah dari sumber online. Gunakan medium blog dan Facebook untuk memasarkan produk-produk Shaklee. Tak perlu petah bercakap. Tahukah kalian? Yang kebanyakan dari SID (Shaklee Independent Distributor) yang berjaya adalah pemalu dan tak petah bercakap. Bukan juga ada latar belakang berniaga atau belajar 'Business Administration'. Paling penting 'determine' untuk berjaya. 

4.Tak Perlu Stok Bertimbun

Barang semuanya ada di HQ. Tak perlu simpan stok beribu-ribu dirumah. Bila customer nak, SID hanya akan emel atau call HQ. Sekarang ni siap ada online sistem untuk order. Barang yang customer pesan akan dihantar direct dari HQ. Jimat tenaga nak bungkus dan poskan barang. Dan tak perlu risau, risiko stok lapuk sebab tak laku. Mudahnya berbisnes dengan Shaklee, Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee.

Konsep Online Lebih Mudah


5.MLM Shaklee Bukan Piramid

Tiada konsep tertindas. Hanya orang atas sahaja yang kaya. Dan orang bawah tak mendapat untung. Sesiapa sahaja ada peluang jadi Jutawan dengan RM75. Pernah menjadi sejarah dalam Group kami. Bila Nenek, Mak & Cucu menjadi Master secara serentak. Tiada apa yang mustahil. 


Perbezaan dengan MLM yang lain

Jangan jadikan angan2 untuk buat Umrah, pergi melihat negara asing, memandu kereta lebih selesa, rumah idaman, bantu ibu ayah, berikan segala yang terbaik untuk anak, dan simpanan jutaan RM terkubur begitu sahaja. Do not live with your dreams. Turn its into reality.

Tak kira siapa kita. Apa kerja kita sekarang. Tahap pendidikan. Status latar belakang keluarga. Itu semua tak penting. Yang penting adalah SEMANGAT, KEYAKINAN DIRI, KOMITMEN, USAHA dan PERCAYA PADA DIRI SENDIRI. Itu akan membuatkan kita berjaya capai cita-cita. Dengan kelebihan menjadi ahli Shaklee yang telah ditawarkan. Tiada lagi alasan untuk tidak berjaya dengan Shaklee.

Jadi, terserah kepada anda untuk daftar ahli atau tidak, ia sebenarnya bergantung kepada tujuan anda: nak guna sendiri secara suka2, atau nak guna sendiri dan dpt bonus atau nak start bisnes dengan Shaklee, dapat bonus serta boleh bantu orang lain pula.

Banyak kes yang terjadi, mereka pada mulanya daftar keahlian hanya untuk mendapat harga yang murah (harga ahli less 20%) dan juga cash bonus yang tak la berapa banyak sangat..tapi boleh la (siapa nak bagi 2-3 angka sebulan dengan hanya beli dan makan suplemen), akhirnya setelah masuk dalam secret group, bila mereka dah didedahkan dengan teknik online business yang mudah, di kelilingi pulak oleh rakan2 niaga yang positif, yang sentiasa support each other...terus timbul minat nak berbisnes secara serius...dan terpaksa dapat cash bonus 3-4 angka sebulan :) Lepas tu terpaksa pulak dapat car bonus dan lain2 bonus.

3C Bonus: CASH, CAR & CONVENCTION

Anda tak akan percaya betapa mudahnya teknik business online yang didedahkan....semuanya tersedia, hanya duplicate, anda terpaksa kaya dan berjaya. Hanya masa yang menentukan kejayaan anda itu, tapi pastinya lebih mudah dengan blue-print dan laluan yang telah tersedia :)

Ibarat: betapa mudah dan seronoknya menunggang basikal bila kita dah tahu cara & teknik menunggang dengan betul.

Sekian perkongsian kali ini. Terima kasih kerana sudi membaca.

Semoga bermanfaat :)
=============

Hubungi saya untuk FREE CONSULTATION tentang suplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga anda.

Suhardi Jamailudin (adie)
Shaklee Independent Distributor
ID: 1089730
017-598 0770 (SMS/WhatsApp/Telegram)

Jika inginkan tips dan motivasi usahawan secara PERCUMA, sila download ebook percuma di link berikut.
Ebook ini juga bakal mendedahkan anda kepada cara bagaimana menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya bekerja dari rumah, sama seperti yang saya lakukan sekarang.


Kalau anda suka dengan perkongsian serta tip-tip ini dan anda rasakan ada dikalangan kawan atau saudara mara anda yang insyaAllah akan dapat manfaat dengan perkongsian ini, saya jemput untuk anda sama-sama hebahkan kepada mereka melalui butang LIKE di bawah. Semoga usaha kita untuk sebarkan ilmu bermanfaat ini dipandang oleh Allah dan memperoleh rahmatNya. InsyaAllah.

0 comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Copyright

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Blogroll

About

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my