Social Icons

Friday 21 February 2014

Ebook PERCUMA!!

As salam, salam sejahtera pembaca semua..

Ramai yang bertanya macam mana saya bermula bisnes Shaklee ni, dan ada juga yang berminat nak tahu macam mana mereka boleh join dan start bisnes Shaklee macam saya :)

Penat juga nak explain panjang lebar kepada setiap orang yang bertanya. So, saya sarankan anda yang berminat dengan bisnes Shaklee ni, baca dulu ebook yang saya berikan.

Kita akan bercerita panjang lebar, dan secara SERIUS selepas anda khatam ebook tersebut.

Tak khatam, bermakna anda tak berminat! Kalau tak berminat, baik tak payah buat :)



OK, berikut merupakan link kepada Ebook PERCUMA, anda boleh klik, isi nama & email, kemudian link download akan dihantar ke email. Then anda boleh download dan baca Ebook tersebut kerana di dalam nya terdapat:

1- Rahsia bagaimana seorang wanita bekerjaya boleh berhenti kerja sebab serononk buat bisnes Shaklee.


2- Kisah sebenar perjuangan wanita tersebut dalam mengharungi perjalanan bisnes online sehingga akhirnya bertemu dengan bisness online Shaklee, dan jatuh cinta dengan Shaklee :)

3- Di bongkarkan juga rahsia kejayaan Jutawan2 Shaklee secara terang terangan, tiada berselindung. Anda pasti teruja dan suprised!! Apakah Rahsia Kejayaan yang Jutawan2 ini amalkan setiap hari??!!

4- Disampaikan secara detail serta contoh bergambar satu teknik yang anda boleh apply, dan patut apply jika anda ingin memasarkan produk di fesbuk, atau mana2 medium online. Teknik menjual yang "tak menjual". Tips yang paling mahal dikongsikan oleh Mentor Shaklee kami. Teknik yang terbukti berkesan, sehinggakan anda tidak rasa menjual langsung :)

Teknik ini juga bakal membuatkan pelangan yang mencari anda, sibuk2 pm anda, BUKAN anda yang mencari mereka.

5- Dibentangkan juga seluas-luasnya depan mata anda, sebab kenapa kita perlu berniaga, sama ada part-time atau full-time, dan kenapa kita perlu memilih bisnes online, dan juga health & wellness industry, danm akhirnya kenapa bisnes Shaklee amat2 sesuai untuk anda mulakan, begitu mudah untuk dimulakan sehinggakan anda boleh bermula sejurus anda khatam ebook ini.

Sembang banyak pun tak guna, download dan baca sendiri... saya jamin ebook ini amat-amat berbaloi untuk dibaca.

Ini link nya: KLIK SINI




0 comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Copyright

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Blogroll

About

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my